Thursday, August 09, 2007
Friday, March 09, 2007
TE ADOORRRR....
uzun zamandır bizim ufaklığın tüm resimlerini buraya eklicem eklicem fırsat bulamıyordum.. ama artık vakti geldi.. çünkü yaklasık 4 aydır oğluşumu görmüyorum ve onu cok özledim.. ne kadar büyümüştür kimbilir.. yeni resimlerini cekmeden once, hem özlemimizi bir parça olsun dindirmek için, hemde İstanbul'da çekeceğim yeni resimleriyle karsılastırma yapabilmek icin ne kadar değiştiğine dair, yavas yavas baslıyorum eklemelere ;) tabii genelde resimlerimiz hep uyurkene :)) küçüğüz cocuğuz ya :) uyuya uyuya nasıl büyünüyor göreceğiz hepberaber ;)
gene koltuk tepsindeyiz..önce asağılara bakıyoruz..
sonra kameraya..
Sunday, January 07, 2007
uyuyooo :))
AZ SONRA :))
- bu sadece bir denemeydi cünkü ;) -
Friday, November 17, 2006
Rahatına çok düşkün bu ya :)
Ama söz dinlemeye başladı iyice :) Çok akıllı ya :) "Yerine" diyoruz (ona ait yatağı var) önce bir iki adım atıp sonra geri dönmeye kalkıyor. Tekrardan biraz daha sesli "yerine" diyoruz bu sefer biraz daha yatağına yaklaşıyor ama gene bize "kalayım" gibisinden bakıyor. En sonunda kararlı bir şekilde yerine gitmesini söylüyoruz ve gidiyor. Aslında en baştan biliyor gitmesi gerektiğini ama blog adınan da belli tam bir sevgi pıtırcığı. illa ki dibimizde uyuyacak. Artık geceleri alt katta yatıyor ama biz uyandıktan sonra tüm gün dibimizde :)
Birde artık çişi geldiği zaman ya da yemek zamanı gelince bizi elimizden tutup kapıya ya da yemek kabının yanına götürüyor. Oyun oynamak isteyince ağzında oyuncağı karşınızda sizi bekliyor :)
Oyun oynarken bizim "hayır" dediklerimizi inadına yapıyor ki onu kovalayalım :) Mesela elimizi ısırır gibi yapıyor ya da paçamızı çekiştiriyor, biz de "hayır" deyip üstüne gidince başlıyor kaçmaya :)
Tuesday, October 31, 2006
hasta olmuş bizimkisi :(
Acaba diyorum bende mi biraz bahsetsem bizim sevgi pıtırcığından?!
yani görüyorsunuz işte.. ne kadar büyümüş olsada geldiğinden bu yana, yinede bebek bizimkisi.. çünkü sürekli uyumakla mesgul.. bildiği tek şey bu.. tabi yaptığı yaramazlıkların dışında ;)
ama şu sıralar bizimkisi biraz rahatsız.. yediklerini çıkartıp çıkartıp duruyo :( cumartesi gününden beri doktorla görüşebilmek için uğraşıyorum..yerinde olmadığı için gidip gidip bakıyoruz.. sonunda bugün bulabildim kendilerini 2. gidişimde.. ve ne yazıkki Te Ador gastrit olmuş.. düşünebiliyor musunuz? insan mübarek.. yani sonuçta o da bir canlı ve bizim bebişimiz ve bebiş umuyoruz en kısa zamanda iyileşecek..
şimdi gene mışıııll mışıl uyuyooo :))
Friday, October 27, 2006
İlk Gün
Arabayla eve getirip bahçede eşime gösterdiğim zaman O'da çok sevdi Te Ador'u :) Hemen oynamaya başladılar. İşe dönmem gerektiği için fazla kalamadan ayrıldım evden ama akşamı büyük sabırsızlıkla beklemeye başladım. Beklerken devamlı palyancom beni arayıp "ya bu evde heryere işiyor, çişini temizlemekten mahvoldum" diyordu :)

Biz sonradan öğrendik köpeğin çişinini tutmayı öğrenmesi 6 ayı buluyormuş :( Bizimki daha 6 aylık olmadan öğrendi sayılır. Ancak çok heyecanlanınca biraz kaçırıyor :)
İlk gece, sanırım alıştığı ortamdan ve kardeşinden uzak olduğu için olsa gerek, uyurken ara ara korktuğunu anladık. Gece boyunca devamlı kalkıp kontrol ettik ne yaptığını. Eve köpekte olsa bir çoçuk almıştık ve ne yaptığını devamlı kontrol ediyorduk. Allah nasip ederde çoçuğumuz olursa demek ki uyku falan yok :)) Olsun... Öyle uykusuzluğa can kurban :)
Bu arada ilk günler köpek bakmakta çok deneyimli olmadığımız için devamlı internetten araştırmalar yaptık :) Hergun yeni bir bilgi öğrenip Te Ador'da deniyorduk :) Sağolsun fırlama çok çabuk öğreniyor :) Eğer ipleri ele almazsak biz onun degil, o bizim sahibimiz olur :) O derece akıllı yani ;)

Te Ador'un bugünkü hali ;) 5 Aylık olacak 28 Ekimde :)
Tuesday, October 24, 2006
Nasil ve Neden Te Ador?
Köpeklerden korkan ben birgün evde beslemek üzere bir köpek almaya karar verip, palyancomun doğum günüde bu isteğimi gerçekleştirdim :)Aslında köpeklere pek yaklaşmayan ancak evcil olan bazı ufak tefek köpekleri sevebilen birisi olarak eve köpek almak istemem kesinlikle korkumu yenmek icin degildi. Eskiden köpeklerden korkmazdım. Merter'de abimle otururken mahallede çok sayıda köpek vardı. Hatta bizim mahalle köpekleri ile başka mahalle köpekleri arasıra kavga ederlerdi. Kaç defa 9-10 köpek arasından yürüyerek geçip gittiğim olurdu sabahın köründe...
Bir gece Merter'deki Pepsi-Cola fabrikası arkasındaki yoldan eve gidecekken gene bir sürü köpeğin yolda kavga ettiğini gördüm. Bir üst yoldan gitmeye karar vermiştim ki; köpekler dağıldılar. Ben tekrar kararımı değiştirip o yola girdim ve bana doğru gelmekte olan salak görünümlü bir köpeğe "hoşt" demem üzerine 100 mt. rekorunu kırmaya çok yaklaştım :) O günden sonra mahalledeki köpekler korkulu rüyam oldu :)
Hatta bir defasında evin karşı tarafaındaki kömürcünün kurt köpeği bizim otoparktaki iki sokak köpeğini gaza getirdi ve o köpekler beni kovalamaya başladılar :))
Fethiye'de sıcak kumda yanmamak için denize koşarken, bana doğru koşan terrier cinsi köpek yüzünden deniz yolu biraz uzamıştı :))
Tüm bunlara rağmen resimlerini gördüğünüz labrador retreiwer cinsi Te Ador isimli köpeğimizi almaya karar verdim. Daha önce labrador nedir bilmezdim. Sadece Cem Yılmaz'ın stand-uplarındaki esprilerde duymuştum. Palyanco ve ben çok araştırdık, hangi cins köpek alalım diye. Cadı da o dönem köpek almak isteyip araştırıyordu. Golden Retreiwer almak için başlayan araşrtırmalarımız sonucunda labrador alarak bu isteğimizi gerçekleştirdik.Te Ador; üç kağıtçının en önde gideni :) İşine geldi mi herşeyi yapıyo... Gelmeyince de değişik yollardan yapmamak için çaba sarfediyor.
Evde beslenecek köpek alacaksanız ve tüyü çok dükülmesin, insan canlısı olsun (Kesinlikle sizi korumaz, aksine hırsızla oyun bile oynar :)), akıllı olsun diyorsanız Labrador cinsi alın.
Te Ador neler yapıyor? Yakında :)