Friday, March 09, 2007

ve benimkisi der ki...

beni de yanına alsanaaa..
bilirorum bilgisayarda işin var ama,
üşüdüm üstümü ortsene anne :)
bende bişiler yazsam?!
az birazda gerineyiiimm...
acaba biraz daha mı sana sokusam :)
ohh.. burası da cok rahatmıs..
bosver sen birsey yapmayıver.. beni sev :))




3 Comments:

Blogger [ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

andy abi palyanço abla
çok güzel çok tatlı
mini

9/3/07 23:20  
Blogger Boncukçu said...

Off ya sabah sabah bayıldım.Muhteşem bişi.
Bakması daha kolay olur diye kedi aldık ama kısa sürede Minnoş'un keyfine göre yaşar olduk. Emekli olur olmaz Minnoş hanımın da bir köpek kardeşi olacak hiç yolu yok :)

16/5/07 09:17  
Blogger palyanço said...

kusuruma bakmayın ancak cvp yazabiliyorum :(

incegulum tatlıdır benimkisi cok, sen onu birde canlı canlı gorsen, sev beni deyip deyip duruyo :))

boncukçu'm :) geç bir hoşgeldin oldu ama hosgeldin ;) ben kedileri de cok seviyrum ama onların ne zaman ne yapacakları belli olmuyo diye biraz cekiniyorum.. bir anda cıkartıveriyorlar tırnaklarını.. ama benim bu yaramaz elini agzına da soksan, ısırmıyor.. ayrıca kesinlikle tavsiye ediyorum :))

25/5/07 15:44  

Post a Comment

<< Home