Thursday, August 09, 2007

ve gene Te Ador :)) çok büyüdük :D

Ne diyeyim kine şimdi.. bu duruşa bitiyorum ben ;) yakışıklı oğlum benim :D

Sevgi pıtırcığımız böylede gülüsemeyi bilir :)

gezmeye gitmeye bayılıyoruuumm :D


Bütün bir gün deli danalar gibi koşarız .. veee

iştem böyle dilimiz dısarıda nefes nefese hallerimiz :/

Lütfen dikkat :

Ne kadar yorgun olursak olalım ve ne kadar en masum hallerimizi takınsakta ;
eve girmek ve eşiği bir adım dahi geçmek YASAK! :) akıllım benim :D


yuvamada bakıııınn :)

o gazete parçası beniiimm!!! diyor işte bidenesi :D
saklarsanız bulurum ama bukadar da yukarı koyulmaz ki yetisemiyoruuumm :)


1 Comments:

Blogger Nenoni said...

Ay yazık sana yaa.Bak üzüldüm şimdi basbayağı.

19/3/08 13:34  

Post a Comment

<< Home